آکورده لالایی اهنگه وبم...



√פֿـآطرآت مجآزے פֿــآموش مــטּ√

Memories Off Girl

عاشق این اهنگه وبمم...

خاطرات زیادی بااین اهنگ دارم...

شاید شیرین شایدم تلخ...

امشب بدجوری دلم گرفته...

خدایا؟بیا پایین بغلم کن

 

Bm              Bm             Em

 

      Bm    Am      Bm

A

لالا لالا لالایی لالا لالا لالایی

 

لالایی      لالایی   لالالایی

 

Bm

 

 

 

ببار ای نم نم بارلن

 

ببار ای نم نم باران

 

             Em

 

Bm            Em

 

زمین خشک را تر کن

 

سرود زندگی سر کن

 

Bm

 

 

 

دلم تنگه دلم تنگه

 

 

 

Bm            Em

 

Bm     Am    Bm

 

سرود زندگی سر کن

 

دلم تنگه دلم تنگه

 

Bm

 

Em                  Bm

 

بخواب، بخواب ای دختر نازم

 

به روی سینه ی بازم

 

Bm                       Em

 

                         Bm

 

که همچون سینه ی سازم

 

همش سنگه همش سنگه

A

 

 

 

 

Bm                       Em        Bm

 

 

2

لالایی کن مرغک من، دنیا فسانست

 

 

 

Bm                      Em

 

Bm                   Em   Bm

 

هر ناله ی شبگیر این گیتار محزون

 

اشک هزاران مرغک بی آشیانست

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ملیکا ( دیوونه های مجازی )
ساعت16:16---17 خرداد 1393
واقعا هم زیباست
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:,| 1:9 |иiηд| |



X-themes